Coca-Cola modifică rețeta uneia dintre cele mai populare băuturi

Coca-Cola modifică rețeta uneia dintre cele mai populare băuturi

Dacă sunteți un mare fan al Coca-Cola Zero Zahăr, vă recomandăm să vă pregătiți: rețeta acestei băuturi se schimbă. Coca-Cola a anunțat marți că modifică băutura în efortul de a o face să aibă un gust mai asemănător cu Coca-Cola obișnuită, informează CNN.

De asemenea, cutia produsului va arăta diferit – roșu majoritar, decât roșu și negru cum este în prezent.

Mișcarea vine în timp ce Coca-Cola își concentrează resursele pe produsele sale comerciale, inclusiv Coca-Cola, Coca-Cola Zero Zahăr și Diet Coca-Cola, după întreruperea unor mărci care au întâmpinat greutăți.

Compania speră că versiunea actualizată a Coca-Cola Zero Zahăr va atrage mai mulți consumatori.

„În ciuda succesului său enorm, Coca-Cola Zero Zahăr reprezintă încă un procent relativ mic. Rețeta îmbunătățită îi va aduce gustul și mai aproape de cea a inconfundabilei Coca-Cola”, a declarat CEO-ul James Quincey în aprilie.

El a adăugat că „acest lucru a fost influențat de perspicacitatea consumatorilor și de concentrarea noastră pe îmbunătățirea constantă”.

Noua versiune care o va înlocui pe cea actuală se va lansa în Statele Unite luna aceasta, urmând a ajunge în Canada în luna septembrie.

Coca-Cola a actualizat deja produsul pe unele din piețe internaționale, unde unii clienți se întreabă de ce Coca-Cola se confundă cu băutura lor iubită.

„Ce i-au făcut băuturii mele preferate, Coca-Cola Zero Zahăr? Noua rețetă este șocantă. Nu voi mai cumpăra o altă cutie până când nu vor remedia greșeala și vor readuce vechea savoare”, a scris un fan pe Twitter.

Un alt fan al băuturii a scris că noua versiune l-a ajutat să renunțe la depedeneța de acest produs, pentru că „gustul nou este atât de rău”.

Coca-Cola nu a dezvăluit cum va schimba rețeta în Statele Unite, dar a menționat că noua versiune ar trebui să aibă un gust „mai răcoritor și mai delicios”.

Compania Coca-Cola s-a arătat încrezătoare că oamenii vor iubi noul produs. „Am testat în prealabil atât noua rețetă, cât și noul aspect, cu consumatorii și non-consumatorii actuali de Coca-Cola Zero Zahăr. Și chiar le place”, a declarat Rafael Prandini, șeful Coca-Cola Trademark din America de Nord.

Rezultatele pe care compania le-a primit în urma acestor studii de piață au fost „foarte încurajatoare”, a spus Rafael Prandini.

Coca-Cola a lansat prima dată Coke Zero în 2005. În 2017, a modificat rețeta produsului și l-a redenumit Coca-Cola Zero Zahăr.

La acea vreme, schimbarea i-a supărat pe unii dintre fanii băuturii. Cu toate acestea, în cele din urmă, noua băutură și-a făcut numeroși clienți.

În 2020, produsul a crescut cu 4% în volum, contribuind la creșterea generală a mărcii Coca-Cola. Și în primul trimestru al anului 2021, Coca-Cola Zero Zahăr a crescut cu 8% în volum.

FOTO: EPA

Libertatea