Cu ce se ocupă Ileana Lazariuc la doi ani de la divorțul de Țiriac junior. Are 39 de ani și doi băieți

Cu ce se ocupă Ileana Lazariuc la doi ani de la divorțul de Țiriac junior. Are 39 de ani și doi băieți

În luna actorie a anului 2019 s-a aflat că Ileana Lazariuc și Țiriac junior, nu mai formează un cuplu, că au divorțat. De atunci, cei doi au fost foarte discreți cu aparițiile publice, nici declarații nu au făcut despre separare. Doi ani au trecut de atunci, iar Ileana Lazariuc se împarte între viața personală și cea profesională.

Ileana Lazariuc este fiica Anastasiei Lazariuc. Vedeta a debutat ca model la doar 15 ani. De-a lungul carierei sale a cochetat și cu muzica, a fost cântăreață în trupa „Trinity”, dar și cu actoria, a jucat în multe filme. I-a călcat pe urme mamei sale. Pe plan personal, Ileana Lazariuc s-a căsătorit în anul 2009 cu Țiriac junior, însă în anul 2019 s-a aflat că cei doi s-au separat legal.

Doi ani de zile au trecut de la divorț, iar Ileana Lazariuc se împarte între viața de mamă și carieră. Vedeta are doi băieți alături de fiul lui Ion Țiriac. Lor le dedică cel mai mult timp. E preocupată de creșterea și educarea lor, îi duce și în foarte multe vacanțe.

Dincolo de viața personală, Ileana Lazariuc e preocupată cu afacerea ei. Conform informațiilor făcute publice pe contul ei de Instagram, aceasta deține un magazin în București, dar și un site care comercializează produse de lux la mâna o doua. Doritorii pot cumpăra o geantă Chanel cu 3.000 de euro, pantofi Chanel cu 300 de euro, dar și alte articole vestimentare sau accesorii.

Potrivit Fanatik, în 2018 și 2019, afacerea a produs 750.000 de euro. Magazinul fizic s-a bucurat de 1.500 de clienți care au achiziționat produsele de lux, în medie, în fiecare zi. Ca și alte afaceri, în pandemie, magazinul Ilenei Lazariuc nu a produs la fel de mulți bani ca înainte.

Ileana Lazariuc și copiii ei

Ileana Lazariuc și-a deschis această afacere în anul 2014. „Ideea a pornit din dressingul meu, care devenise neîncăpător, dar cunoşteam de ceva timp acest model de business din alte ţări”, a povestit ea pentru businessmagazin.ro.

„Piaţa magazinelor second-hand de lux este încă la început şi cu siguranţă se poate dezvolta mult mai mult. Prin mai multă informare şi renunţarea la false concepţii, putem ajunge şi noi la nivelul de dezvoltare a acestui business de pe alte pieţe. Potenţialul este foarte mare”, a mai mărturisit ea acum șapte ani de zile.

Libertatea