Primele imagini cu decorațiunile pe care Primăria Sectorului 4 le montează în Pasajul Unirii – FOTO

Primele imagini cu decorațiunile pe care Primăria Sectorului 4 le montează în Pasajul Unirii – FOTO

Pasajul Unirii, care a fost închis pe 20 iunie pentru reparații, urmează să fie redeschis cel mai probabil săptămâna viitoare, chiar în prima zi de școală, 5 septembrie. Astăzi, în zonă au apărut elementele de decor, semn că lucrările se apropie de final.

După cum se poate vedea în imaginile surprinse de fotoreporterul Libertatea, pasajul a trecut acum la capitolul estetic. Pe pereții pasajului au fost lipiți fluturași și flori colorate.

Cel mai probabil, circulația va fi reluată, luni, 5 septembrie, în prima zi de școală, iar desenele sunt un mesaj de bun venit pentru elevi. De asemenea, este cunoscut faptul că imaginile cu fluturași sunt „o marcă” a sectorului 4 al Capitalei.

Faptul că lucrările la pasajul Unirii sunt pe ultima sută de metri, a fost confirmat și de primarul Daniel Băluță care a declarat miercurea trecută că s-a intrat în ultima săptămână de lucru la pasaj.

Lucrările de refacere a pasajului rutier de la Piaţa Unirii au început pe 20 iunie. S-au făcut modificări la sistemul de ventilaţie, iluminat, la sistemele de colectare a apelor pluviale.

Primarul Băluță spunea la începutul verii că expertiza realizată în 2017 arată că planşeul din zona Unirii este la nivelul patru din cinci de risc.

Pasajul Unirii a fost construit în anii 1986-1987, are o lungime de aproximativ 800 de metri, o lăţime de 14 metri, două benzi de circulaţie pe fiecare sens şi este tranzitat zilnic de peste 60.000 de maşini.Planşeul de la Pasajul Unirii a fost realizat în anii ’70.

Construcţia din beton acoperă râul Dâmboviţa pe lăţimea de 32 de metri şi pe lungimea de 360 de metri, de la strada Căldărari până la pasajul subteran Unirii.

Printre defectele şi degradările planşeului se numără: armături fără strat de acoperire; infiltraţii produse de lipsa sau deteriorarea hidroizolaţiei; degradări ale căii pe pod şi ale trotuarelor; fisuri şi crăpături, din contracţie; deteriorări serioase ale betonului; lipsa pantelor de scurgere a apelor pe pod.

Libertatea