Scandal la cazinoul de la Mariott, unde un client a distrus păcănelele cu un scaun: „M-ați nenorocit! Mi-ați luat un milion de euro!”

Un client supărat din cauză că „aparatele” de la Grand Casino, din incinta Hotelului Marriott din București, nu-i dau niciun câștig, „pentru că ar fi măsluite”, i-a băgat în sperieți pe angajați și pe ceilalți jucători prezenți în sală și a distrus, miercuri, 31 august, mai multe „păcănele”, lovindu-le cu un scaun.

UPDATE ora 17.55. La solicitarea Libertatea, Poliția Capitalei a transmis că incidentul a fost reclamat în jurul orei 10.00, „prin plângere penală, de către reprezentantul legal al unei firme, având ca domeniu de activitate jocurile de noroc și pariuri, cu punctul de lucru în Sectorul 5, cu privire la faptul că un bărbat ar fi provocat distrugeri, la 6 aparate de tip slot machine”.

La fața locului s-au deplasat polițiști din cadrul Secției 17, care au identificat bărbatul în cauză și au demarat investigațiile.

Cercetările sunt efectuate sub supravegherea Parchetului de pe lângă Judecătoria Sectorului 5, sub aspectul săvârșirii infracțiunii de distrugere.

Știrea inițială: Într-o filmare pe care ziarul a văzut-o, dar a hotărât să nu o publice din cauza limbajului licențios, „păgubitul” îi amenință pe managerul Sebastian Tudorici și pe Amiran Dzanașvili, patronul Grand Casino.

„M-ați nenorocit! Mi-ați luat un milion de euro!”, a urlat clientul, oprit cu greu de agenții de pază, care, ulterior, au alertat poliția.

Poliția a întocmit dosar penal pentru distrugere

Agenții de la Sectia 17 și-au făcut apariția la cazinou, au constatat distrugerile și au întocmit un proces-verbal. La apariția echipajului, bărbatul plecase și va fi citat pentru audieri.

Pe numele individului s-a deschis dosar penal sub acuzația de distrugere.

Potrivit reprezenților cazinoului, în perioada februarie 2018-august 2022, clientul, un cunoscut al locului, a „spart” 551.421 de lei, aproximativ 110.000 de euro.

Libertatea