Vânzările Dacia au crescut cu 24,5% în primele șase luni ale anului

Grupul francez Renault a comercializat 1,422 milioane de mașini în primele șase luni din acest an, în creștere cu 18,7% față de perioada similară de anul trecut, dar cu 24,2% mai puțin decât rezultatele din 2019, scrie Reuters.

Marca Dacia a vândut 262.814 vehicule, în urcare cu 24,5%, datorită noului Sandero, care rămâne cel mai vândut model către persoane fizice din Europa.

Dacia Spring, primul model electric al Dacia, dar care se produce în China, a înregistrat peste 15.000 de comenzi, livrările către clienţi fiind prevăzute să înceapă în această toamnă.

Dacia continuă reînnoirea gamei: în luna iunie a fost dezvăluit noul Duster iar în luna septembrie, la Salonul de la Munchen, marca va prezenta noul său model de 7 locuri, familial şi polivalent.

Creștere de 18,5% pentru Renault

Vânzările mărcii Renault s-au ridicat la 901.500 de vehicule, în creștere cu 18,5% față de primul semestru din 2020, potrivit comunicatului oficial al grupului.

Marca de mașini sport Alpine a comercializat 1.001 unități în primele șase luni, în urcare cu 43,2%.

Lada, avans puternic

Marca Lada a vândut la rândul ei 200.219 vehicule, în Rusia, creșterea fiind de 41,1%.

De asemenea, sub marca AvtoVAZ s-au vândut 182 de unități, în scădere cu 97,9%.

Minus în Coreea de Sud, plus în China

Renault Samsung Motors a vândut 26.908 mașini, în scădere cu 49,4%.

Mărcile chinezești Jinbei și Huasong au consemnat vânzări totale de 13.409 unități, creșterea fiind de 10,5%.

În fine, sub marca EVEasy s-au vândut 1.335 unități, față de zero anul trecut. Aceasta este produsă de către JMEV, o companie mixtă între Renault, constructorul chinez Jiangling Motors și China Agricultural Development Construction Fund Corporation.

Libertatea